Job 47 van 105


Report this listing

Solliciteren



Magazijnverantwoordelijke exportgoederen


Functie

Jij zal bij ons alleen en zelfstandig instaan voor het beheer van de exportproducten in het magazijn. Je hebt ervaring met zelfstandig en gestructureerd werken binnen een magazijn.

Voor onze klant gelegen in Lokeren zijn we op zoek naar een ervaren magazijnbeheerder, want jij wordt onze warehouse keeper!

Jouw takenpakket:

  • Je werkt alle dagen in het magazijn waar de exportproducten gestockeerd worden en waar deze vertrekken voor transport
  • Jij zal hier instaan voor de vlotte "order handling" waarbij je orders met behulp van een reachtruck correct klaarzet voor verzending.
  • Ja zal instaan voor het laden en lossen van vrachtwagens en containers die behoren tot jouw takenpakket
  • Naast het ontvangen van chauffeurs en leveringen, sta je ook in voor de ingangscontrole en zorg je voor een correcte registratie in het ERP-systeem
  • Je hebt een gevarieerd takenpakket en vindt het fijn collega's te helpen met hun taken
  • Je zal instaan voor een nette en georganiseerde werkplek zodat alles volgend de voedings-en hygiënevoorschriften verloopt

Samen met jouw collega's zorg jij er voor dat de missie 'Make people happy" word waargemaakt.

Werkuren :

  • Dagploeg: 7u30 tot 16u (en op vrijdag tot 13u30)
  • In drukke periodes wil je eventueel eens in twee ploegen werken ook

Jouw profiel

  • Je hebt reeds ervaring als magazijnverantwoordelijke
  • Je hebt ervaring met een reachtruck + elektrische transpallet
  • Je spreekt, schrijft en begrijpt goed Nederlands. Basiskennis van andere talen(o.a. Engels en Frans) zijn handig in het contact met internationale transporteurs
  • Je beschikt over een rijbewijs B

  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen

Aanbod

  • Je hebt een voltijdse functie (38u)
  • Na een positieve interimperiode = onmiddellijk vast contract
  • Maaltijdcheques van €8 per dag en ecocheques van €250 per jaar na 6 maanden
  • Je wordt intern goed opgeleid en ondersteund
  • Bij vast contract ook een hospitalisatieverzekering
  • Kom je met de fiets? Fietsvergoeding van €0,35 per km/
  • Het bedrijf voorziet tijdens jouw pauze een gezond tussendoortje
  • Tijdens de zomer sluit het bedrijf collectief 2 weken, de andere dagen kies je zelf!
  • Na 1 jaar krijg je een LUCKY DAY: een extra verlofdag waarom je mag doen wat jij graag doet!
  • Je komt terecht in een dynamisch en groeiende KMO met een familiale sfeer waar gelijkwaardigheid en vertrouwen de kernwaarden zijn

Interesse? Solliciteer dan meteen of neem contact op met Actief Lokeren:

Via telefoon: 09 274 30 30

Via mail: actief.lokeren@actief.be

Via WhatsApp: 0471 66 04 25

Wij nemen zo snel mogelijk met jou contact op!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht